NetSuite is geheel op maat gemaakt voor bedrijven om groei te realiseren en kritieke processen te stroomlijnen. Dit stelt het bedrijf in staat om te blijven focussen op waar zij het beste in zijn en om snel en met vertrouwen op nieuwe marktkansen in te spelen. Van geavanceerde financials tot supply … [Read more...] about Oracle Netsuite
Documentbeheer software
Documentmanagement software (DMS) is een softwarepakket voor het beheren van de creatie, vastlegging, raadpleging, routering en archivering van elektronische documenten. Voorbeelden van bestanden die opgeslagen kunnen worden zijn Powerpoint, Excel, Word bestanden, gescande facturen, formulieren en foto's. Bouw een veilig digitaal archief in de cloud voor het beheer van alle types documenten.
- Digitaal archief
- Documenten uploaden
- Documenten scannen
- OCR (Optical Character Recognition
- Document management
- Online document editing
- Contractmanagement
- Document Management
- Digitaal documentbeheer
- Facturen digitaliseren
- Catalogus digitaliseren
- Contracten digitaliseren
Vario Software
INCERTA ontpopte zich de afgelopen 15 jaar tot een innovatieve leverancier van bedrijfssoftware. Als QSHE software specialist ligt onze focus sterk op informatiseren van processen met betrekking tot veiligheid, kwaliteit en milieu. Het succes van onze VARIO software? Dat is te danken aan … [Read more...] about Vario Software
Bouwsoft
Bouwsoft is een gebruiksvriendelijk softwarepakken om jouw volledige administratie mee uit te voeren, vertrekkend van het eerste contact met uw klant tot de laatste factuur. Het centraal beheren van adressen en projecten, het opmaken van offertes en facturen, het opvolgen van projecten d.m.v. … [Read more...] about Bouwsoft
Astena 365
Met een gebruiksvriendelijk ERP-systeem van Microsoft, Dynamics 365 Business Central, werken uw mensen (calculator, boekhouder, planner, magazijnier, technieker, projectleider, zaakvoerder) efficiënt samen. Uw bouwprojecten verlopen vlotter, de marges stijgen en de klanten zijn tevreden. Win-win op … [Read more...] about Astena 365
Organi
Sinds 1977 is Organi, als autonoom IT-bedrijf, gespecialiseerd in sectorspecifieke totaaloplossingen (software, hardware en IT services) voor middelgrote ondernemingen die groei en efficiëntie nastreven. De focus ligt op het automatiseren van bedrijfsprocessen binnen 4 marktsegmenten zoals … [Read more...] about Organi
Ad Ultima Group
Met een goed ERP systeem beschikt uw bedrijf over software waardoor u efficiënter werkt, betere beslissingen neemt en finaal betere resultaten boekt. ERP-systemen zijn interessant voor nagenoeg alle types organisaties, groot of klein. Uw bedrijfsgegevens zijn beter geïntegreerd en uw planning wordt … [Read more...] about Ad Ultima Group
Yuki Visma
Een betere samenwerking tussen accountant en ondernemer staat centraal bij Yuki. Communication is key bij hen, ook tussen accountant en ondernemer. Yuki brengt hen dichter naar elkaar toe. De ondernemer kan via zijn eigen online platform rechtstreeks vragen stellen aan de accountant en vice versa. … [Read more...] about Yuki Visma
Welke software kies je? Gratis vergelijking
Zakelijke software kopen? Weet je niet welke software kiezen voor jouw éénmanszaak, kmo of groot bedrijf? Onze adviseurs en software consultants helpen je graag met vrijblijvend advies welk software-pakket voor bedrijven het meest geschikt is. Wist je dat bij de meeste leveranciers gratis software … [Read more...] about Welke software kies je? Gratis vergelijking
Waarom document management software gebruiken?
Sinds de ontwikkeling van document management software (DMS) hebben organisaties van iedere omvang en in iedere sector de mogelijkheid om veel efficiënter documenten vast te leggen, te tracken, te beheren, op te slaan en op te halen. De document management software geeft elke geautoriseerde medewerker snel toegang tot een vereist dossier, content of bestand. Met document management software zijn bestanden veel veiliger, sneller doorzoekbaar en toegankelijk op elk platform, van een persoonlijke mobiele telefoon tot een de werkplek op kantoor.
Optical Character Recognition (OCR)
Optical Character Recognition (OCR) is een krachtige functie van document management software die de digitale archivering van grote hoeveelheden fysieke papieren documenten stroomlijnt. Met OCR technologie kun je papieren documenten scannen en automatisch converteren naar volledig doorzoekbare en bewerkbare tekstdocumenten. Zoeken in volledige tekstbestanden is vooral handig voor organisaties die hun papieren databases en dossiers willen digitaliseren met behoud van gedetailleerde zoekfunctionaliteit.
Digitaal archief
Document management software is ontworpen om verschillende bestandstypen veilig op te slaan in een digitaal archief, samen met metadata om indexeren en zoeken te vergemakkelijken. De belangrijkste kenmerken van een digitaal archief zijn de data deduplicatie check, geavanceerde zoekfuncties om specifieke documenten te vinden en gebruikers toegang controle. Met de juiste document management software bescherm je bedrijfsmiddelen en optimaliseer je server opslagruimte.
Digitaal documentbeheer
Documenten en informatie omvatten onder andere databases, content, datasets, bedrijfsresultaten, communicatie en interne memo’s. Eigenlijk beheert de document management software alles in een bedrijf wat gegevens bevat. De digitaal documentbeheer functie maakt gegevenssynchronisatie tussen kantoor-, cloud-, persoonlijke- en mobiele apparaten mogelijk. Daarom wordt het steeds makkelijker om bestanden te delen en op afstand samen te werken met project teams, afdelingen en klanten.
Documenten scannen
Door papieren documenten en foto’s te scannen en naar de cloud te exporteren, in plaats van er een hardcopy van te maken, elimineren bedrijven de noodzaak voor papier. Misschien nog belangrijker, ze elimineren ook de noodzaak voor steeds duurder worden printers, inktcartridges, archiefkasten en opbergruimtes. Document management software levert een onderneming dus aardig wat kostenbesparingen op.
Online document editing
In online document editing programma's kun je documenten rechtstreeks in een browser of app openen en bewerken. Je hoeft dus geen programma meer down te loaden op laptop, tablet of smartphone. Wijzigingen zijn door alle gebruikers realtime te zien en na te lopen. Zo kun je dus overal aan je project werken en je collega’s en teamleden zijn altijd op de hoogte van de veranderingen. De document management software maakt op afstand werken mogelijk en voorkomt dubbel werk en vertraging.
Voordelen van document management software op een rij:
- Alle documenten digitaal en in de cloud bespaart kosten op archiefruimtes en zoektijd
- Altijd en overal snel toegang tot alle informatie en documenten
- Realtime samenwerken waar je ook bent op de wereld
- Controle over wie toegang heeft tot welke documenten
- Scannen en digitaal bewerkbaar maken van fysieke documenten
Hoe kies ik de beste document management software?
Voordat je verschillende document management software opties met elkaar kunt vergelijken, is het aan te raden een aantal criteria vast te stellen. Beperk je tot drie of vier hoofdpunten om de zoektocht overzichtelijk te houden. Vervolgens kun je de verschillende opties naast elkaar zetten en kijken welke optie zowel functioneel als prijstechnisch het meest interessant is voor jouw onderneming. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze adviseurs, die denken graag met je mee.
Gratis document management software gebruiken
Er zijn een flink aantal gratis document management software pakketten op de markt. De meeste zijn echter enkel geschikt voor persoonlijk gebruik of voor een losstaand project. Want de gratis versies hebben allemaal een beperkte opslagcapaciteit. Ook zijn er vaak andere beperkingen, waardoor de gratis opties niet handig zijn voor een bedrijf. Het loont wel de moeite om de ERP software gratis te gebruiken als proef, dan weet je zeker of de software oplossing past bij jou bedrijfsvoering.
Prijs document management software
De prijs voor dit type ERP software is voornamelijk afhankelijk van de totale opslagcapaciteit die je nodig hebt in de cloud. En of je bijvoorbeeld ook gevoelige informatie liever op hardware in jouw bedrijf opslaat. Verder bepaalt ook het aantal gebruikers die toegang hebben tot de documenten de uiteindelijke prijs van het software pakket. Meestal zijn er een aantal abonnementen met maandelijkse kosten waar je uit kunt kiezen.
Gratis demo, advies document management software?
Net als met andere ERP software pakketten, raden we aan om eerst een gratis demo te proberen alvorens een abonnement af te sluiten. Wij kunnen dit voor jouw regelen. Neem daarom vandaag nog contact op met een van onze adviseurs via het contact formulier.